Kaikki huoltoon toimitukset suoritetaan lähettämiseen soveltuvan pakkausmateriaalin avulla, jotka toimitetaan tapauskohtaisesti lomakkeella ilmoitettuun osoitteeseen.
Kun täyttämäsi lomake on vastaanotettu mcaren toimesta, niin suoritamme tarvittavat toimenpiteet lähettämiseen soveltuvan pakkausmateriaalin, sekä lähetykseen kiinnitettävän esitulostetun pakkauskortin osalta ja vahvistamme suoritetut toimenpiteet lähettämällä vahvistusviestin erillisellä sähköpostilla, joka sisältää: huollon tilausnumeron ja tapauskohtaisen Postin seurannan
Viallisen laitteen huoltoon toimittaminen edellyttää laitteen paketoimisen asiakkaalle toimitettuun pakkausmateriaaliin, pakettikortin kiinnittämisen sekä lähetyksen toimittamisen yrityksesi Postin jakelusopimuksen avulla tai vaihtoehtoisesti lähetyksen toimittamisen lähimpään Postin palvelupisteeseen.
Lähimmän Postin palvelupisteet löydät linkistä: https://www.posti.fi/fi/palvelupisteet-kartalla