Tämän web-lomakkeen avulla Atea Service Desk voi tehdä keskitysti Atea SmartDevice-vaihtolaitteiden ja Atea Mobiilivaralaitepalvelun varalaitetilaukset.
Kaikissa tapauksissa tarvitaan lomakkeelle: Atea ServiceNOW tikettinumero, asiakasyrityksen, käyttäjän ja laitteen tiedot, osoitetiedot varalaitteen (+pakkausmateriaalin) toimittamista varten sekä mahdollisimman tarkka vikakuvaus. Valitse lomakkeelta tapauskohtaisesti vaihto- tai varalaitepalvelu ja täytä lomakkeessa pyydetyt kohdat tarkkaan.
Huoltotilaus vahvistetaan aina erikseen sekä Atea Service Deskille, että lomakkeella annettuun käyttäjän sähköpostiosoitteeseen. Kustannusarviot veloitushuolloista toimitetaan asiakaskohtaisesti erikseen ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.
mcare Services Oy:n ensisijainen kontakti Ateassa on Atea Service Desk sähköpostilla osoitteessa [email protected].
Mikäli tarvitset lisätietoa tai apua tilauksen täyttämisessä, ole yhteydessä palvelun omistajaan Ateassa tai sähköpostilla [email protected].
Kaikki huoltoreklamaatiot tulee Varalaite- ja Vaihtolaitetapauksissa ensisijaisesti toimittaa viipymättä mcare Oy:lle sähköpostilla osoitteeseen [email protected].