Page 1 of 2

Atea Palvelulaitteiden huoltotilauslomake

Huoltotilauslomake Atea Service Desk:n käyttöön

HUOM! Mikäli olet tekemässä huoltotilausta, joka ei ole varalaite- tai vaihtolaitepalveluasiakkaalle tee tilaus tästä linkistä

Tämän web-lomakkeen avulla Atea Service Desk voi tehdä keskitysti Atea SmartDevice-vaihtolaitteiden ja Atea Mobiilivaralaitepalvelun varalaitetilaukset.

Kaikissa tapauksissa tarvitaan lomakkeelle: Atea ServiceNOW tikettinumero, asiakasyrityksen, käyttäjän ja laitteen tiedot, osoitetiedot varalaitteen (+pakkausmateriaalin) toimittamista varten sekä mahdollisimman tarkka vikakuvaus. Valitse lomakkeelta tapauskohtaisesti vaihto- tai varalaitepalvelu ja täytä lomakkeessa pyydetyt kohdat tarkkaan.

Huoltotilaus vahvistetaan aina erikseen sekä Atea Service Deskille, että lomakkeella annettuun käyttäjän sähköpostiosoitteeseen. Kustannusarviot veloitushuolloista toimitetaan asiakaskohtaisesti erikseen ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. mcare Services Oy:n ensisijainen kontakti Ateassa on Atea Service Desk sähköpostilla osoitteessa [email protected].

Mikäli tarvitset lisätietoa tai apua tilauksen täyttämisessä, ole yhteydessä palvelun omistajaan Ateassa tai sähköpostilla [email protected].

Kaikki huoltoreklamaatiot tulee Varalaite- ja Vaihtolaitetapauksissa ensisijaisesti toimittaa viipymättä mcare Oy:lle sähköpostilla osoitteeseen [email protected].


Laitteen logistiikka ja pakkaaminen

Vaihto- ja varalaitteet toimitetaan mcare Oy:n vastaanotettua ja vahvistettua huoltotilaukset seuraavana arkipäivänä tilauksella ilmoitettuun osoitteeseen.

Viallinen laite tulee palauttaa samassa pakkauksessa, jossa vaihto- tai varalaite toimitettiin. Mukana toimitetaan Postin pakettikortti huoltoon toimittamista varten. Viallinen laite, sekä varalaitepalvelun tapauksessa varalaite tulee toimittaa/palauttaa palvelun ehtojen mukaisessa ajassa. Käytettäessä mcare Oy:n toimittamaa pakettikorttia voidaan huoltoon toimitettavat laitteet toimittaa yrityksen oman postituksen mukana tai suoraan lähimpään 

Postin palvelupisteeseen https://www.posti.fi/fi/palvelupisteet-kartalla

HUOM! mcare Oy:n myymälöissä ei ole vara- tai vaihtolaitteita, joten mikäli asiakas toimittaa laitteen suoraan mcare Oy:n myymälään, toimitetaan vara- tai vaihtolaite erikseen huoltotilauksessa ilmoitettuun toimitusosoitteeseen.


01.) SERVICENOW - TIKETTINUMERO:

02.) VALITSE PALVELU:

03.) YRITYKSEN NIMI:

04.) KÄYTTÄJÄN NIMI:

05.) KÄYTTÄJÄN PUHELINNUMERO:

06.) KÄYTTÄJÄN SÄHKÖPOSTIOSOITE:

07.) TOIMITUSOSOITE: (Katuosoite, postinumero ja paikkakunta) *

08.) LASKUTUSVIITE (veloitushuolloille): *

09.) LAITTEEN MERKKI / MALLI:

10.) IMEI-numero:

11.) VIKAKUVAUS:

12.) LIITE:

Mikäli tarvitsette apua lomakkeen täytössä tai lisätietoja huoltoon liittyvistä palveluista niin olettehan yhteydessä palvelun omistajaan Ateassa tai sähköpostilla [email protected]

Hyväksy palveluehdot

Hyväksy palveluehdot