Tämän web-lomakkeen avulla Atea Service Desk voi tehdä keskitysti Atea SmartDevice-vaihtolaitteiden ja Atea Mobiilivaralaitepalvelun varalaitetilaukset.
Kaikissa tapauksissa tarvitaan lomakkeelle: Atea ServiceNOW tikettinumero, asiakasyrityksen, käyttäjän ja laitteen tiedot, osoitetiedot varalaitteen (+pakkausmateriaalin) toimittamista varten sekä mahdollisimman tarkka vikakuvaus. Valitse lomakkeelta tapauskohtaisesti vaihto- tai varalaitepalvelu ja täytä lomakkeessa pyydetyt kohdat tarkkaan.
Huoltotilaus vahvistetaan aina erikseen sekä Atea Service Deskille, että lomakkeella annettuun käyttäjän sähköpostiosoitteeseen. Kustannusarviot veloitushuolloista toimitetaan asiakaskohtaisesti erikseen ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.
mcare Oy:n ensisijainen kontakti Ateassa on Atea Service Desk sähköpostilla osoitteessa [email protected].
Mikäli tarvitset lisätietoa tai apua tilauksen täyttämisessä, ole yhteydessä palvelun omistajaan Ateassa tai sähköpostilla [email protected].
Kaikki huoltoreklamaatiot tulee Varalaite- ja Vaihtolaitetapauksissa ensisijaisesti toimittaa viipymättä mcare Oy:lle sähköpostilla osoitteeseen [email protected].