Page 1 of 2

Atea Palvelulaitteiden huoltotilauslomake

Huoltotilauslomake Atea Service Desk:n käyttöön

HUOM! Mikäli olet tekemässä huoltotilausta, joka ei ole varalaite- tai vaihtolaitepalveluasiakkaalle tee tilaus tästä linkistä

Tämän web-lomakkeen avulla Atea Service Desk voi tehdä keskitysti Atea SmartDevice-vaihtolaitteiden ja Atea Mobiilivaralaitepalvelun varalaitetilaukset.

Kaikissa tapauksissa tarvitaan lomakkeelle: Atea ServiceNOW tikettinumero, asiakasyrityksen, käyttäjän ja laitteen tiedot, osoitetiedot varalaitteen (+pakkausmateriaalin) toimittamista varten sekä mahdollisimman tarkka vikakuvaus. Valitse lomakkeelta tapauskohtaisesti vaihto- tai varalaitepalvelu ja täytä lomakkeessa pyydetyt kohdat tarkkaan.

Huoltotilaus vahvistetaan aina erikseen sekä Atea Service Deskille, että lomakkeella annettuun käyttäjän sähköpostiosoitteeseen. Kustannusarviot veloitushuolloista toimitetaan asiakaskohtaisesti erikseen ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. mcare Oy:n ensisijainen kontakti Ateassa on Atea Service Desk sähköpostilla osoitteessa [email protected].

Mikäli tarvitset lisätietoa tai apua tilauksen täyttämisessä, ole yhteydessä palvelun omistajaan Ateassa tai sähköpostilla [email protected].

Kaikki huoltoreklamaatiot tulee Varalaite- ja Vaihtolaitetapauksissa ensisijaisesti toimittaa viipymättä mcare Oy:lle sähköpostilla osoitteeseen [email protected].


Laitteen logistiikka ja pakkaaminen

Vaihto- ja varalaitteet toimitetaan mcare Oy:n vastaanotettua ja vahvistettua huoltotilaukset seuraavana arkipäivänä tilauksella ilmoitettuun osoitteeseen.

Viallinen laite tulee palauttaa samassa pakkauksessa, jossa vaihto- tai varalaite toimitettiin. Mukana toimitetaan Postin pakettikortti huoltoon toimittamista varten. Viallinen laite, sekä varalaitepalvelun tapauksessa varalaite tulee toimittaa/palauttaa palvelun ehtojen mukaisessa ajassa. Käytettäessä mcare Oy:n toimittamaa pakettikorttia voidaan huoltoon toimitettavat laitteet toimittaa yrityksen oman postituksen mukana tai suoraan lähimpään 

Postin palvelupisteeseen https://www.posti.fi/fi/palvelupisteet-kartalla

HUOM! mcare Oy:n myymälöissä ei ole vara- tai vaihtolaitteita, joten mikäli asiakas toimittaa laitteen suoraan mcare Oy:n myymälään, toimitetaan vara- tai vaihtolaite erikseen huoltotilauksessa ilmoitettuun toimitusosoitteeseen.


01.) SERVICENOW - TIKETTINUMERO:

02.) VALITSE PALVELU:

03.) YRITYKSEN NIMI:

04.) KÄYTTÄJÄN NIMI:

05.) KÄYTTÄJÄN PUHELINNUMERO:

06.) KÄYTTÄJÄN SÄHKÖPOSTIOSOITE:

07.) TOIMITUSOSOITE: (Katuosoite, postinumero ja paikkakunta) *

08.) LASKUTUSVIITE (veloitushuolloille): *

09.) LAITTEEN MERKKI / MALLI:

10.) SARJANUMERO / IMEI:

11.) VIKAKUVAUS:

12.) LIITE:

Mikäli tarvitsette apua lomakkeen täytössä tai lisätietoja huoltoon liittyvistä palveluista niin olettehan yhteydessä palvelun omistajaan Ateassa tai sähköpostilla [email protected]

Hyväksy palveluehdot

Hyväksy palveluehdot